کانال رسمی سروش‌پلاس


بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

❇️ این روزها هموطنان عزیزمان، همانند بسیاری از کشورهای جهان درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند. ویروسی که زندگی عادی مردمان را مختل کرده و زندگی و کسب و کارها را با تغییرات جدی روبرو کرده است.
اما در خط مقدم مبارزه با مشکلات این روزها، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های کشور قرار دارند. از این‌رو بنابر وظیفه انسانی و برای پیروزی در سریع‌ترین زمان ممکن، حمایت از این عزیزان ضروری‌ست.

🔸 خادمین #موکب_هیأت_الزهراء (س) دانشگاه صنعتی شریف با تأسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام، همانند دیگر هموطنان خیر و حاضر در صحنه، آستین بالا زده‌اند تا به یاری پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های ایران بروند.

مهم‌ترین خدمات این موکب در این راستا عبارتند از:
🔹پخت غذا برای کادر درمانی بیمارستان‌ها
🔹تأمین پذیرایی میان‌وعده برای کادر درمانی بیمارستان‌ها
🔹خرید لباس و تجهیزات ضدعفونی‌کننده برای کادر درمانی بیمارستان‌ها

📌درصورت علاقمندی به پشتیبانی بهتر کادر درمانی کشور می‌توانید از طریق اطلاعات زیر موکب هیأت الزهرا (س) را یاری فرمایید.

📲 لینک پرداخت مستقیم در سایت هیأت الزهراء (س)
🌐 https://plink.ir/IDvfT

💳 شماره حساب 4183713222 نزد بانک ملت به نام هیأت الزهراء (س)
💳 شماره شبا IR800120000000004183713222 بانک ملت به نام هیأت الزهراء(س)
💳 شماره کارت 6104337770050779 بانک ملت به نام هیأت الزهراء(س)

امیدواریم همواره سلامت و سربلند باشید.
2 سال پیش
جزییات طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» را در کانال رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور (وبدا) مشاهده کنید.

کانال رسمی وزارت بهداشت:
@webda
صفحه ویژه مبارزه با کرونا:
https://sapp.ir/page/webda/corona

#هرخانه_یک_پایگاه_سلامت
#کرونا_را_شکست_میدهیم
2 سال پیش
🎊 ساقیا آمدن عید مبارک بادت!

سال ۹۸ با تمام اتفاقات خوب و بد، به پایان رسید. امیدواریم سلامت باشید و سالی سرشار از شادی و موفقیت پیش‌رو داشته باشید.

ما نیز با وجود تمام سختی‌ها و اتفاقات ناخوش، مسیر توسعه را ادامه داده‌ و تلاش کرده‌ایم تا مطابق خواسته کاربران، از رشد خود عقب نمانیم.

به لطف پروردگار، امروز تعداد کاربران فعال را که با فروردین ۹۸ مقایسه می‌کنیم، رشد ۳.۵ برابری را مشاهده می‌کنیم. همچنین، در حال حاضر تعداد کاربران رجیستر شده سروش‌پلاس بیش از ۱۸.۷۸۰.۰۰۰ می‌باشد.
در مورد توسعه سروش‌پلاس باید گفت تیم فنی مسیر منظم و رو به رشدی را طی کرده است. بطوری‌که سال گذشته ۳۰ نسخه جدید برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و دسکتاپ ارایه شد. در طی این ۳۰ نسخه، فیچرها و قابلیت‌های متعددی اضافه شده است که برخی از مهم‌ترین‌های آن‌ها عبارتند از:
🔹تماس تصویری
🔸تماس صوتی
🔹استریم ویدیو و موسیقی
🔸قابلیت پین پیام در کانال و گروه
🔹امکان مدیریت چند اکانت در برنامه
🔸اضافه کردن قابلیت نمایش کاربران سروشی بروی نقشه (مکان‌نما)
🔹اضافه کردن قابلیت افزودن استیکر در پنل استیکر
🔸شخصی‌سازی حالت شب مطابق با قالب کاربری گوشی
🔹کیف پول
🔸سرویس پرداخت قبوض جدید
🔹امکان افزودن بات به عنوان عضو یا صاحب کانال
🔸امکان ویرایش تصاویر پیش از ارسال (افزودن متن، نقاشی، چرخاندن و تغییر سایز)
🔹قابلیت‌ مشاهده پخش زنده تلویزیون تا ۲ ساعت قبل
🔸قابلیت تغییر کیفیت پخش زنده براساس سرعت اینترنت

البته توسعه سروش‌پلاس فقط فنی نبوده است. ما در ابعاد پشتیبانی و محتوا هم سعی کردیم تمام قد کنار شما همراهان همیشگی باشیم. برای مثال، تیم پشتیبانی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهره‌وری خود را به میزان قابل توجهی ارتقا داده و حدود ۲۰۰ هزار تیکت پاسخ داده است.
تیم محتوا نیز در طی یکسال گذشته، حدود ۱۰۰۰ کانال و بیش از ۳۰ صفحه اختصاصی محتوا و سرویس را برای کاربران در ویترین سروش‌پلاس ارایه کرده است.
ما امروز مفتخریم در سروش‌پلاس بیش از ۴۳۰ هزار کانال، ۵۳۰ هزار گروه، ۲۵ میلیون تماس صوتی و تصویری و ۱۴ هزار بات داریم. آماری که نشان از استقبال شما کاربران از نتایج زحمات تیم سروش‌پلاس دارد و انرژی ما را در پیمودن این مسیر تامین کرده است🙏.

با این وجود، مسیر توسعه سروش‌پلاس، بسیار طولانی‌ست. جذب کاربر بیشتر و رشد نرخ فعالیت برای یک پیام‌رسانی ایرانی بسیار پیچید‌ه‌ست. کنار این پیچیدگی دشواری‌های مسیر توسعه را که گهگاه با شما در میان گذاشته‌ایم را هم درنظر بگیرید. اما همواره لطف خداوند، همت تیم و همراهی شما ما را امیدوار نگه‌داشته است.

فرارسیدن نوروز🐟 را تبریک می‌گوییم و امیدواریم در سال جدید کنار یکدیگر در مسیر توسعه قرار بگیریم تا کشورمان را آبادتر و شادتر😊 از قبل ببینیم.

📣 برای این ایام نیز صفحه ویژه «نوروز ۹۹» را آماده کرده‌ایم. صفحه‌ای که در آن سرگرمی‌های متعددی در جمع‌آوری شده است تا این‌روزها را شادتر بگذرانیم:
🔗 https://sapp.ir/page/Norouz99
2 سال پیش
در خانه بمانیم تا زنجیره شیوع کرونا را قطع کنیم!

مدتی‌ست کشور عزیزمان نیز همانند بسیاری از نقاط دیگر جهان درگیر شیوع ویروس کرونا می‌باشد. متاسفانه در این مدت افراد زیادی از هموطنان‌مان به این ویروس مبتلا شده‌اند.
اگرچه شیوع این ویروس در حال افزایش است و روزهای حساسی را پشت سر می‌گذاریم، اما شکست آن کار دشواری نیست. کافی‌ست رفت و آمد خود را در این روزها تا حد امکان کاهش دهیم و به اطلاعیه‌های رسمی وزارت بهداشت توجه کنیم.
ما نیز در سروش‌پلاس برای کمک به هموطنان خود در مسیر شکست کرونا، تا حد امکان دورکاری می‌کنیم و در تلاش هستیم سرویس‌های کاربردی و مناسبی را برای این روزها آماده کنیم. به‌عنوان نمونه، برای راهنمایی بهتر شما همراهان گرامی پیرامون موضوع کرونا و جلوگیری از انتشار محتواهای کذب و نادرست، اقدام به معرفی رسمی کانال «وبدا» در صفحه ویژه «وزارت بهداشت» کرده‌ایم. این کانال بصورت مستقیم توسط وزارت بهداشت مدیریت شده و روزانه اخبار، دستورالعمل‌های بهداشتی و راهکارهای مناسب مقابله با کرونا را منتشر می کند. برای مشاهده کانال «وبدا» و البته دیگر محتواها و سرویس‌های مرتبط، صفحه ویژه «وزارت بهداشت» را مشاهده کنید.

https://sapp.ir/page/webda/corona

#هرخانه_یک_پایگاه_سلامت
#کرونا_را_شکست_میدهیم
2 سال پیش
📍دغدغه ما ادامه توسعه و پشتیبانی از کاربران است!
(نظرات مدیرعامل پیام‌رسان سروش‌پلاس درباره مزایده این پیام‌رسان)

محصولاتی از جنس پیام‌رسان در لایه مدیریت و توسعه، به چابکی در تصمیم و اقدام و عمل براساس قواعد بازار نیاز دارند. از این‌رو امکان ادامه این مسیر با مالکیت یک سازمان حاکمیتی که ساختار تصمیم‌گیری آن دولتی‌ست، ممکن نمی‌باشد. به این دلیل، صدا و سیما برای تزریق چابکی و تسهیل مسیر تامین منابع مالی، تصمیم به واگذاری مالکیت خود به بخش خصوصی و تجاری گرفته است.
این تغییرات در دنیای کسب و کار امری معمول بوده و محصولات بسیاری هستند که مالکیت آن‌ها (بصورت کامل یا بخشی از آن) واگذار شده است.
سروش‌پلاس این تصمیم را در راستای توسعه سریع‌تر و بهبود کیفیت سرویس ارزیابی نموده و از این تصمیم سازمان استقبال می‌نماید.
در حال حاضر ادامه پشتیبانی و ارایه سرویس به کاربران برای ما بسیار حائز اهمیت است و معتقدیم این جابجایی‌ها می‌تواند به بهبود کیفیت سرویس در سروش‌پلاس هم کمک کند.
همچنان با همراهی شما، با انگیزه و پرتلاش ادامه خواهیم داد 💪.
2 سال پیش
مثل پدر استوار!

سال‌روز ولادت حضرت علی علیه‌السلام و روز پدر مبارک.
https://sapp.ir
2 سال پیش
با کیفیت‌ترین تماس‌ها هم جای خالی شما را پر نمی‌کنند.

تماس صوتی و تصویری با سروش‌پلاس
https://plink.ir/pTyrj
2 سال پیش
با آررزوی سلامتی برای شما همراهان همیشگی، همه با هم در تلاش هستیم تا با ارایه سرویس‌های با کیفیت، این روزها را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم.

۸:۰۰ : ریاضی نهم
۸:۳۰ : زبان انگلیسی هشتم
۹: ریاضی نهم
و ...

از این‌رو، برای دسترسی ساده‌تر به تمام محتواهای آموزشی، صفحه ویژه «آموزش» را از دست ندهید. در این صفحه علاوه‌بر پخش دروس مدارس در شبکه آموزش، محتواهای ارزشمند کمک درسی نیز قابل مشاهده است.

برای مشاهده این صفحه از «ویترین» سروش‌پلاس یا لینک زیر اقدام نمایید:
https://sapp.ir/page/Amouzesh

#کرونا_را_شکست_خواهیم_داد
2 سال پیش
میلاد بانوی دوعالم، حضرت فاطمه سلام‌الله علیها،
روز زن و روز مادر مبارک‌باد 🌹.

https://sapp.ir
2 سال پیش
در «سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر» چه خبر است؟!

به مناسبت سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، صفحه‌ای ویژه برای علاقمندان به فیلم و سینما آماده شده است.
در این صفحه می‌توانید آخرین اخبار جشنواره، برنامه سینماها، مصاحبه‌های ویژه، تحلیل فیلم‌ها، حواشی و برنامه‌های مرتبط را مشاهده کنید.
برای دسترسی به صفحه فوق کافی‌ست از قسمت ویترین، بنر ویژه جشنواره را لمس نمایید.

https://sapp.ir
2 سال پیش
سی‌استان و بلوچستان
همه باهم برای یاری هموطنان

در این روزها که حواث متعددی را پشت‌سر می‌گذاریم، همه با هم سعی می‌کنیم تا با ایستادگی در مقابل سیل اخیر سیستان و بلوچستان، امید را به ایران عزیزمان برگردانیم.
پیام‌رسان سروش‌پلاس در کنار شما عزیزان تلاش می‌کند با استفاده از امکانات خود، این مشارکت عمومی را ساده‌تر و البته پررنگ‌تر نماید.
از این‌رو کاربران عزیزی که قصد کمک‌رسانی دارند، می‌توانند از قسمت ویترین به کانال‌های نیکوکاری مراجعه کنند.
خیریه‌ها و موسساتی که به انجام فعالیت مشغول هستند نیز می‌توانند با ارسال پیام به پشتیبانی (@support ) در صفحه نیکوکاری قرار بگیرند.

#سیل_امید
2 سال پیش
روزهای سختی را می‌گذرانیم؛ همگی داغدار هم‌وطنانی هستیم که ناباورانه، آنها را در حادثه‌ی سقوط هواپیما از دست دادیم. هفت روز از این ماجرای تلخ گذشت. بار دیگر، این مصیبت بزرگ را تسلیت می‌گوییم و آرزومند روزهایی شاد و روشن برای ایران و مردم عزیزش هستیم.

#ایران_جان
#تسلیت
2 سال پیش
شامگاهان
راه‌جویانی که می‌جستند
آرش را به روی قله‌ها، پی‌گیر
بی نشان از پیکر آرش
با کمان و ترکش بی تیر
آری، آری جان خود در تیر کرد آرش!

شهادت سردار امت اسلامی، اسطوره مقاومت، حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و فداکار ایران اسلامی را تسلیت می‌گوییم.

#سردار_سلیمانی
#سردار_شهید
2 سال پیش
آغاز سال نو میلادی را تبریک عرض می‌کنیم.
امیدواریم سالی سرشار از سلامتی، شادی و برکت برای شما باشد.

May the new year bless you with health, wealth and happiness.
Happy New Year!

https://sapp.ir
2 سال پیش
کوچ اجباری!

همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم، در یکی از دیتاسنترها با چالش‌های عجیب برق‌رسانی روبرو شدیم. بدلیل ادامه‌دار شدن این مشکلات،‌ برای ارایه سرویس پایدار به شما همراهان همیشگی، مجبور به انتقال سرورهای این دیتاسنتر به مرکزی جدید هستیم.
مراحل انتقال دیتاسنتر از روزهای گذشته شروع شده است و با همت تیم فنی بزودی کامل خواهد شد. هنگام این جابجایی ممکن است اختلالاتی از سمت کاربران مشاهده شود که پیشاپیش بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنیم.
امیدواریم تلاش شبانه‌روزی تیم سروش‌پلاس با ارایه کیفیتی مطلوب‌تر برای شما عزیزان، همراه باشد.
2 سال پیش
روز دانشجو روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقش حیاتی در پیشرفت ایران عزیزمان دارند.
خرسندیم در مجموعه سروش‌پلاس جایگاه ارتباط دانشگاه و صنعت بخوبی ترسیم شده است و در حد توان، از ظرفیت دانشجویان کشورمان بهره می‌بریم.
روز دانشجو را به تمامی دانشجویان عزیز تبریک می‌گوییم و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای ایشان داریم.
2 سال پیش
مشکل برق‌رسانی، چالش پیام‌رسانی!

در روزهای اخیر یکی از موضوعاتی که تیم فنی را با چالش روبرو کرده است، مشکلات برق‌رسانی یکی از دیتاسنترهای اصلی کشور است! بطوریکه در همین دو سه روز گذشته، هشت بار برق این مجموعه کاملا قطع شده و موجب بروز مشکلاتی در ارایه خدمات و ناپایداری مقطعی شده است که بابت آن از شما همراهان گرامی پوزش می‌طلبیم.
متاسفانه بروز چنین مشکلاتی علاوه‌بر انتقال حس ناخوشایند به کاربران، موجب کاهش تمرکز و محدودیت وقت در مسیر توسعه سرویس‌های دلخواه می‌شود.
امیدواریم با رفع مشکلاتی از این دست، خدمات مطلوب‌تری به شما ارایه کنیم.
3 سال پیش
روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه سال جاری، شبکه‌ی اینترنت کشور دچار یک قطعی سراسری و گسترده شد. هرچند این اختلال، در ظاهر فقط دسترسی مردم ایران به اینترنت جهانی را محدود کرد، اما شبکه ارتباطی ایرانیان که بر بستر سرویس‌های خارجی بنا شده بود را نیز قطع کرد.
این شوک، سبب مهاجرت ناگهانی خیل عظیم کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی و به ویژه پیام‌رسان سروش‌پلاس شد. اما دو عامل بیرونی، سروش پلاس را در این پیک هجوم کاربران جدید تحت فشار گذاشت:
از یک سو به دلیل تغییرات شبکه و اختلالات ترافیک داخلی، دسترسی سروش پلاس نیز با مشکل مواجه شد و از سوی دیگر قطع کامل دسترسی به پیام‌رسان‌های خارجی، موجب انتقال کامل بار تعاملات و پیام‌های کاربران به سروش پلاس و تحمیل فشار بی‌سابقه به زیرساخت آن شد.
برای تشریح و توضیح وضع پیش آمده و اقداماتی که برای عبور از این بحران انجام شد، توضیحاتی آماده و در وبلاگ سروش پلاس منتشر کرده‌ایم.
برای مطالعه این گزارش، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید:
https://plink.ir/d1psl
3 سال پیش
همراهان گرامی؛
با توجه به کمبود منابع سخت‌افزاری، تغییرات گسترده در شبکه اینترنت و فعالیت چند برابری کاربران نسبت به گذشته، در برخی مواقع پایداری تعدادی از سرویس‌های پیام‌رسانی دچار مشکل شده است‌.
لازم به توضیح است خدمات پایه پیام‌رسانی مانند ارسال و دریافت آنلاین پیام‌های شخصی و گروهی، تماس صوتی و تصویری، ارسال پست‌های کانال، نمایش تعداد بازدید و لایک و بروزرسانی مخاطبین، به‌دلیل درخواست کاربران و اهمیت بالای آن، همواره جزو اولویت‌های تیم فنی بوده که خوشبختانه در روزهای اخیر نیز کیفیت و پایداری آن‌ها حفظ شده است.
همچنین هیچ‌یک از خدمات و سرویس‌های پیام‌رسان سروش‌پلاس توسط تیم فنی کنار گذاشته نشده است. به‌طوری‌که سرویس‌هایی مانند بات‌ها،‌ پخش زنده، لندینگ‌های خدمات و دولت الکترونیک همواره در دسترس و آماده به کار بوده‌اند.
اما آنچه که در روزهای گذشته به‌دلیل کمبود منابع سخت‌افزاری با اختلال مواجه شده است، مواردی همچون آپلود و دانلود فایل و یا ارسال پیام‌های آفلاین کاربران در گروه یا چت شخصی می‌باشد.
ضمن عرض پوزش بابت مشکلات بوجود آمده، به اطلاع می‌رسانیم تمام توان خود را به کار بسته‌ایم تا به محض دریافت منابع سخت‌افزاری، توسعه‌های لازم انجام پذیرفته و کیفیت مطلوب خود را حفظ نماییم.
امیدواریم با صبوری خود ما را در مسیر توسعه یاری فرمایید.
3 سال پیش
بروز اختلال در اینترنت و اعمال محدودیت‌هایی که ممکن است برای حفظ امنیت ملی ضروری باشد، فشاری سنگین و غیرقابل پیش‌بینی را به تیم سروش‌پلاس تحمیل کرد. ما مثل همیشه، وظیفه‌ی خود دانستیم در شرایطی که محدودیت‌هایی برای استفاده از اینترنت جهانی ایجاد شده است، با تلاش بی‌وقفه، ظرفیت سروش‌پلاس را به سرعت توسعه دهیم. این مهم اگرچه سخت بود، اما دستاوردهای تکنولوژیک ارزشمندی ایجاد کرد. نتیجه‌ی تلاش تیم فنی و همراهی شما، تحقق آمار زیر است:

🔹 تعداد کاربران: بیش از ۱۷.۵ میلیون نفر
🔹 تعداد مشاهده پست‌های کانال‌ها در روز: بیش از ۱۷۰ میلیون بار
🔹 تعداد پیام‌های شخصی و گروهی در روز: بیش از ۳۰ میلیون پیام
🔹 تعداد تماس‌های صوتی و تصویری برقرار شده در یک روز: بیش از دو میلیون تماس
🔹 تعداد کانال‌‌ها: بیش از دو میلیون
🔹 تعداد کاربران جدید در روزهای اخیر: بیش از دو میلیون نفر

ضمن قدردانی بابت همراهی شما، امیدواریم بتوانیم با امید و اراده‌، همواره در مسیر توسعه باشیم.
3 سال پیش
دریافت سروش پلاس