🔔 امروز از سمت برخی کاربران《مشکل دانلود فایل》گزارش شده است که در حال بررسی و حل آن میباشیم.
امیدواریم با همت تیم فنی، حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده به کیفیت مطلوب همیشگی دست پیدا کنیم.
1 سال پیش
کاربران گرامی،
ضمن تشکر بابت همراهی شما در روزهای اخیر، به اطلاع میرسانیم میزان مراجعه به پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار مورد در روز میباشد که موجب تأخیر در پاسخگویی به برخی از کاربران شده است.
پیشاپیش پوزش میطلبیم و خواهشمندیم با صبوری خود ما را در ارایه سرویس مطلوبتر یاری فرمایید.
2 سال پیش
همراهان گرامی سروشپلاس
پس از فعال شدن آگهیهای تبلیغاتی در اپلیکیشن سروشپلاس، هر روز پیامها و تیکتهای زیادی مربوط به این موضوع از سمت شما دریافت کرده و میکنیم. برای مشخص شدن جواب سوالهای شما دربارهی تبلیغات لازم است کمی در این باره توضیح بدهیم:
۱- چرا در سروش تبلیغ میشود؟: تجربهی پنج سالهی ما در توسعهی پیامرسان نشان داده است که مستقل بودن یک پلتفرم پیامرسانی به لحاظ مدیریت و تامین هزینهها، بهترین حالت ممکن است؛ البته این به این معنی نیست که ما از حضور یک سرمایهگذار مطمئن استقبال نمیکنیم. مذاکرات با داوطلبان سرمایهگذاری در حال انجام است. در کنار این مذاکرات، پیادهسازی تبلیغات هم بهعنوان راهی برای مستقل بودن و درآمدزا شدن سروشپلاس در دستور کار قرار گرفته است.
۲- آیا تبلیغات در مرحلهی تست است؟ بله، ذکر این مساله ضروری است که پیادهسازی تبلیغات فعلا در مرحلهی تست بوده و در حال بررسی بازخوردها و پیامدهای تبلیغ در سروشپلاس هستیم که بتوانیم آسیبها را به حداقل برسانیم و رضایت شما را تامین کنیم. این مرحله دو ماه طول میکشد و پس از بررسیها، برای مرحلهی بعدی تصمیم گرفته میشود.
۳- چرا امکان حذف تبلیغات وجود ندارد؟ امکان حذف تبلیغ در اپلیکیشن سروش پلاس هم در حال بررسی است. در نسخههای تستی این امکان پیادهسازی و بررسی خواهد شد و نتیجه را به اطلاع شما همراهان همیشگی خواهیم رساند.
و در آخر لازم است این اطمینان را به شما بدهیم که همچنان معتقدیم بزرگترین دارایی ما، همراهی شماست. دوست داریم این همراهی، همیشگی و با رضایت خاطر شما باشد.
2 سال پیش
کاربران عزیز سروش! سلام.
تا اوایل بهمنماه سال گذشته، امکان حذف و ویرایش پیامهای ارسالشده در چتهای شخصی و گروهها، محدودیت زمانی نداشت و بعد از ارسال پیام، همیشه میشد آن را ویرایش یا حذف کرد. از آن تاریخ به بعد و بعد از انتشار نسخهی ۲.۸.۰، برای حذف و ویرایش پیامها محدودیت زمانی در نظر گرفته شد؛ یعنی تنها تا ۹۶ ساعت یا چهار شبانهروز بعد از فرستادن پیام میتوان آن را ویرایش یا حذف کرد.
تیم فنی پیش از اعمال این محدودیت، مسائل مختلفی را در نظر داشت. با توجه به سوالات بعضی از کاربران دربارهی چرایی اعمال این محدودیت، لازم است که دلایل این تصمیم را توضیح دهیم:
دلایل فنی:
- فراهم بودن همیشگی امکان ویرایش و حذف پیام در زیرساخت فنی، یک بار مضاعف را به این زیرساخت تحمیل میکند. به بیان سادهتر، هرچه مدتزمان امکان حذف و ویرایش کمتر باشد، سرویس بهتری ارائه خواهد شد.
- بعد از ویرایش یا حذف یک پیام توسط فرستنده، هیچ اعلان یا نوتیفیکیشنی برای گیرندهی پیام فرستاده نمیشود؛ و در حقیقت، گیرنده متوجه ویرایش یا حذف پیام دریافتیاش نخواهد شد.
دلیل فرهنگی - اجتماعی:
- برقرار بودن امکان حذف و ویرایش پیام برای مدت طولانی، مسؤولیتناپذیری و بیدقتی را ترویج میدهد. در حالیکه وجود محدودیت برای این امکان باعث شود افراد در انتخاب کلمات برای بیان مقصودشان، دقت بیشتری داشته باشند.
با در نظر گرفتن این ملاحظات، یک محدودیت زمانی برای حذف و ویرایش پیامها به شرح زیر در نظر گرفته شده است:
- امکان «حذف» و «ویرایش» در چت شخصی تا ۹۶ ساعت امکانپذیر است.
- در گروه، پیامها تا ۹۶ ساعت توسط «ادمین گروه» و «ارسالکنندهی پیام»، قابل حذف و ویرایش است.
- در کانال، ویرایش پیام تا ۹۶ ساعت امکانپذیر است اما حذف پیامها محدودیت زمانی ندارد.
- ویرایش پیام در فضای ابری تا ۹۶ ساعت امکانپذیر است، اما حذف پیام محدودیت زمانی ندارد.
2 سال پیش
🚩 چگونه مخاطبین خود را در نسخه آیاواس پیدا کنیم؟
دارندگان آیفون برای جستوجوی مخاطبین میبایست از تبهای اصلی اپلیکیشن که در قسمت پایین واقع شدهاند، وارد لیست مخاطبین شوند.
سپس در بالای صفحه، قسمت جستوجو قابل مشاهده است و میتوانید مخاطب مورد نظر خود را جستوجو کنید.
اگر موفق به پیدا کردن مخاطب مورد نظر خود نشدید، سمت راست علامت مثبت را لمس نموده و گزینه همگامسازی مخاطبین (Sync Contacts) را انتخاب کنید. سپس مجددا مخاطب خود را جستوجو نمایید.
📍توجه نمایید اگر قادر به رویت لیست مخاطبین خود نیستید، باید اجازه دسترسی به مخاطبین توسط برنامه را بدهید.
3 سال پیش
چگونه مخاطبین خود را در نسخه اندروید پیدا کنیم؟
برای جستجوی مخاطبین، در صفحه اصلي برنامه، منوي اصلي (منوی سه خط) را لمس و گزينه مخاطبين را انتخاب نمایید. (تصویر 1)
در صفحه مخاطبین میتوانید با لمس علامت ذرهبین در بالای صفحه، مخاطبان خود را جستجو کنید. در صورتیکه مخاطب موردنظر خود را بهتازگی ذخیره کردهاید و در سروش ایشان را پیدا نمیکنید، جهت همگامسازی مخاطبین علامت دایرهای شکل (در قسمت پایین صفحه، سمت راست) را لمس نمایید. (تصویر 2)
در منوی ظاهر شده بروزرسانی کاربران را انتخاب نمایید. (تصویر3)
اگر با این روشها کاربر مورد نظر را همچنان مشاهده نمیکنید، شماره تلفن مخاطب در گوشی شما ذخیره نشده است، یا اینکه شما در مراحل اولیه نصب به پیامرسان اجازه دسترسی به مخاطبین را ندادهاید.
نکته: در رابط کاربری کلاسیک نیز میتوانید به ترتیب بالا مخاطبین خود را جستجو کنید. (تصویر 4)
در پستهای بعدی نحوه جستجوی مخاطبین در دسکتاپ و ios را توضیح خواهیم داد.
3 سال پیش
نحوه جستجوی شناسه در سروش :
با مشاهده پیام ارسال شده در کانال های ورودی پشتیبانی پیام رسان، حجم بیشتر کاربران در قسمت جستجوی کانال، جستجوی شناسه ی کانال یا شناسه کاربری دچار مشکل هستند.
جستجوی کانال در حال حاضر فقط از طریق وارد شدن به تب فروشگاه در قالب کاربری کلاسیک (عکس ۱) یا پیشرفته (عکس ۲) و انتخاب علامت ذرهبین امکانپذیر میباشد.
جهت پیدا کردن کانال دلخواه با وارد کردن صحیح شناسه کانال (بدون @) اقدام به جستجو کانال مورد نظر نمایید.
از این طریق به بیش از دو میلیون کانال ایجاد شده در پیام رسان سروش دسترسی خواهید داشت.
به علت عدم وجود قابلیت جستجوی شناسه کاربران (ID) شما می توانید شناسه مورد نظر را در فضای ابری خود ذخیره و با انتخاب آن به صفحه مشخصات فردی کاربر مورد نظر وارد شوید.
ضمنا در حال حاضر امکان جستجوی کانال و شناسه کاربری در نسخه های دسکتاپ و ios وجود ندارد.
3 سال پیش
راهنمای تنظیمات نسخه اندروید پیام رسان سروش
3 سال پیش
راهنمای تنظیمات مشخصات کاربری (پروفایل) در نسخه اندروید پیام رسان سروش
3 سال پیش
راهنمای دانلود و نصب نسخه اندروید پیام رسان سروش
3 سال پیش
سلام. کاربر گرامی از اینکه نرم افزار سروش را انتخاب نموده اید سپاسگزاریم. لطفا با ارسال پیشنهادات و انتقادات خود ما را در بهبود هر چه بهتر این نرم افزار یاری فرمایید.
6 سال پیش