کانال پشتیبانی سروش‌‌پلاس

>


🔴 بروشور راهنمای سرویس اعلام وضعیت؛ ویژه زائرین اربعین حسینی (ع)

در ایام اربعین، بصورت کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت با همراهان و آشنایان خود در ارتباط باشید و ایشان را از آخرین وضعیت خود با خبر کنید.

❗️برای راهنمایی استفاده از سرویس اعلام وضعیت می‌توانید این تصویر را ارسال فرمایید.

دانلود و نصب:

📥 سایت رسمی سروش‌پلاس:
https://click.adtrace.io/u1ud1cl

📥 کافه بازار:
https://click.adtrace.io/sm6rn3b

📥 مایکت:
https://click.adtrace.io/149zro5


🌐 splus.ir
3 هفته پیش
🔴 بروشور راهنمای سرویس تماس‌پلاس؛ ویژه زائرین اربعین حسینی (ع)

در ایام اربعین، بصورت کاملا رایگان با تمامی اپراتورها تماس بگیرید.

❗️برای راهنمایی استفاده از سرویس تماس‌پلاس می‌توانید این تصویر را ارسال فرمایید.

دانلود و نصب:

📥 سایت رسمی سروش‌پلاس:
https://click.adtrace.io/u1ud1cl

📥 کافه بازار:
https://click.adtrace.io/sm6rn3b

📥 مایکت:
https://click.adtrace.io/149zro5


🌐 splus.ir
3 هفته پیش
🔴 نسخه جدید سروش‌پلاس با دو خدمت جدید منتشر شد❗️

1️⃣ سرویس تماس‌پلاس [Callout]:

🤩 تماس‌های نامحدود و به‌صرفه!

امکان تماس از سروش‌پلاس با:
✅ تلفن‌های ثابت
✅ همراه اول
✅ ایرانسل
✅ رایتل

🎁 هدیه سروش‌پلاس:
بسته تماس رایگان یک‌ماهه برای نخستین فعال‌سازی!

🎖این سرویس در پیاده‌روی اربعین کاملا رایگان است😊

🔸🔸🔸

2️⃣ سرویس اعلام وضعیت [Status Announce]:
(با همکاری مجموعه «ستاره پونصد»)

🤩 در پیاده‌روی اربعین، نزدیکان و همراهان‌تان را از وضعیت خود مطلع کنید!

🤯 امکان ثبت وضعیت:
✅ بدون نیاز به اتصال اینترنت!
✅ رایگان

📍دوستان و اطرافیان با دسترسی به شماره‌تلفن شما پیام‌تون رو مشاهده می‌کنن!

🔸🔸🔸

🔴 جدیدترین نسخه سروش‌پلاس را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:

📥 سایت رسمی سروش‌پلاس:
https://click.adtrace.io/u1ud1cl

📥 کافه بازار:
https://click.adtrace.io/sm6rn3b

📥 مایکت:
https://click.adtrace.io/149zro5


🌐 splus.ir
3 هفته پیش
🔸 در بده‌بستون‌ بی‌دردسر و امن خرید کن!

🤩 سروش‌پلاس امنیت پرداخت‌های درون‌کانالی را تضمین می‌کنه!

🔸 وقتی توی کانال‌های فروشگاهی سروش‌پلاس خرید می‌کنی، خیالت راحت باشه و از همون درگاه پرداختی درون کانال مبلغ رو پرداخت کن!

🔺 امنیت 🔺
سروش‌پلاس اعتبار درگاه بانکی درون کانال رو تضمین می‌کنه؛‌

🔺 سرعت 🔺
این روش خیلی سریع‌تر از مراجعه به یک اپلیکیشن دیگه برای پرداخته؛ تقریباً 5 برابر!‌

🛒 https://splus.ir/bedebestoon

🛍 https://splus.ir/postchin
11 ماه پیش
🔴 نسل چهارم سروش‌پلاس با امکاناتی جذاب و تغییراتی چشم‌گیر منتشر شد 🎊


هم‌اکنون پیام‌رسان خود را بروز کنید و از امکاناتی مانند:

🔺 کیف پول
🔺 پست‌چین، امکان جدید محتوایی سروش‌پلاس
🔺 دستیار هوشمند، امکانی جذاب برای ساده‌سازی کارها
🔺 نسل جدید ویترین محتوا
🔺 نسل جدید تجربه و رابط کاربری
🔺 نسل جدید پرداخت درون کانالی
🔺 نسل جدید تماس صوتی و تصویری
🔺 پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و شبکه‌های اینترنتی با محتوای اختصاصی

بهره‌مند شوید.

📌 لینک کافه‌بازار:
🔗 http://srsh.ir/sxhnk9

📌 لینک دانلود مستقیم:
🔗 http://srsh.ir/urxtya

🌐 https://splus.ir
1 سال پیش
📣 رونمایی از نسل چهارم سروش‌پلاس
در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX2021
امروز، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۱۳:۳۰

🔴 پخش زنده مراسم:
🔗 https://splus.ir/sapp_events/soroushplus

لینک وبسایت INOTEX2021:
🔗 https://www.inotex.com

🌐 https://splus.ir
1 سال پیش
Soroush+_1.0.30.dmg
📎 نسخه مک 1.0.30
1 سال پیش
Soroush+_1_0_30_Release.tar.xz
📎 نسخه لینوکس 1.0.30
1 سال پیش
Soroush+Setup1.0.30_Release.exe
📎 نسخه ویندوز 1.0.30
1 سال پیش
کاربر گرامی
اگر در استفاده از نسخه دسکتاپ شما اختلالی به وجود آمده‌است، می‌توانید آخرین نسخه را از سایت سروش‌پلاس به نشانی
https://splus.ir
دانلود نمایید.
جهت سهولت، آخرین نسخه ویندوز، مک و لینوکس در ادامه ارسال می‌شود.

با تشکر
1 سال پیش
#منتخب_سوالات_پشتیبانی:
❓ چگونه می‌توانم به کانال‌هایی که دوست دارم بروم؟
🔗 @support
1 سال پیش
#منتخب_سوالات_پشتیبانی:
❓ چطوری میشه شماره من رو هیچکس نبینه؟
🔗 @support
1 سال پیش
#منتخب_سوالات_پشتیبانی:
❓ تو سروش‌پلاس کسی میتونه هک‌مون کنه؟ خطری داره؟
🔗 @support
1 سال پیش
1 سال پیش
🔔 امروز از سمت برخی کاربران《مشکل دانلود فایل》گزارش شده است که در حال بررسی و حل آن می‌باشیم.
امیدواریم با همت تیم فنی، حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده به کیفیت مطلوب همیشگی دست پیدا کنیم.
2 سال پیش
کاربران گرامی،
ضمن تشکر بابت همراهی شما در روزهای اخیر، به اطلاع می‌رسانیم میزان مراجعه به پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار مورد در روز می‌باشد که موجب تأخیر در پاسخگویی به برخی از کاربران شده است.
پیشاپیش پوزش می‌طلبیم و خواهشمندیم با صبوری خود ما را در ارایه سرویس مطلوب‌تر یاری فرمایید.
2 سال پیش
همراهان همیشگی؛
با تلاش بی‌وقفه تیم فنی، پیام‌رسان سروش‌پلاس همانند قبل، با روال عادی و مثل گذشته در حال ارائه‌ سرویس به کاربران عزیز است.
لطفاً در صورت بروز هرگونه مشکل در استفاده از سروش‌پلاس، با تیم پشتیبانی از طریق بات @support در ارتباط باشید.
تیم پشتیبانی سروش‌پلاس
2 سال پیش
همراهان گرامی سروش‌پلاس
پس از فعال شدن آگهی‌های تبلیغاتی در اپلیکیشن سروش‌پلاس، هر روز پیام‌ها و تیکت‌های زیادی مربوط به این موضوع از سمت شما دریافت کرده و می‌کنیم. برای مشخص شدن جواب سوال‌های شما درباره‌ی تبلیغات لازم است کمی در این باره توضیح بدهیم:
۱- چرا در سروش تبلیغ می‌شود؟: تجربه‌ی پنج ساله‌ی ما در توسعه‌ی پیام‌رسان نشان داده است که مستقل بودن یک پلتفرم پیام‌رسانی به لحاظ مدیریت و تامین هزینه‌ها، بهترین حالت ممکن است؛ البته این به این معنی نیست که ما از حضور یک سرمایه‌گذار مطمئن استقبال نمی‌کنیم. مذاکرات با داوطلبان سرمایه‌گذاری در حال انجام است. در کنار این مذاکرات، پیاده‌سازی تبلیغات هم به‌عنوان راهی برای مستقل بودن و درآمدزا شدن سروش‌پلاس در دستور کار قرار گرفته است.
۲- آیا تبلیغات در مرحله‌ی تست است؟ بله، ذکر این مساله ضروری است که پیاده‌سازی تبلیغات فعلا در مرحله‌ی تست بوده و در حال بررسی بازخوردها و پیامدهای تبلیغ در سروش‌پلاس هستیم که بتوانیم آسیب‌ها را به حداقل برسانیم و رضایت شما را تامین کنیم. این مرحله دو ماه طول می‌کشد و پس از بررسی‌ها، برای مرحله‌ی بعدی تصمیم گرفته می‌شود.
۳- چرا امکان حذف تبلیغات وجود ندارد؟ امکان حذف تبلیغ در اپلیکیشن سروش پلاس هم در حال بررسی است. در نسخه‌های تستی این امکان پیاده‌سازی و بررسی خواهد شد و نتیجه را به اطلاع شما همراهان همیشگی خواهیم رساند.
و در آخر لازم است این اطمینان را به شما بدهیم که همچنان معتقدیم بزرگترین دارایی ما، همراهی شماست. دوست داریم این همراهی، همیشگی و با رضایت خاطر شما باشد.
3 سال پیش
کاربران عزیز سروش! سلام.
تا اوایل بهمن‌ماه سال گذشته، امکان حذف و ویرایش پیام‌های ارسال‌شده در چت‌های شخصی و گروه‌ها، محدودیت زمانی نداشت و بعد از ارسال پیام، همیشه می‌شد آن را ویرایش یا حذف کرد. از آن تاریخ به بعد و بعد از انتشار نسخه‌ی ۲.۸.۰، برای حذف و ویرایش پیام‌ها محدودیت زمانی در نظر گرفته شد؛ یعنی تنها تا ۹۶ ساعت یا چهار شبانه‌روز بعد از فرستادن پیام می‌توان آن را ویرایش یا حذف کرد.
تیم فنی پیش از اعمال این محدودیت، مسائل مختلفی را در نظر داشت. با توجه به سوالات بعضی از کاربران درباره‌ی چرایی اعمال این محدودیت، لازم است که دلایل این تصمیم را توضیح دهیم:
دلایل فنی:
- فراهم بودن همیشگی امکان ویرایش و حذف پیام در زیرساخت فنی، یک بار مضاعف را به این زیرساخت تحمیل می‌کند. به بیان ساده‌تر، هرچه مدت‌زمان امکان حذف و ویرایش کمتر باشد، سرویس بهتری ارائه خواهد شد.
- بعد از ویرایش یا حذف یک پیام توسط فرستنده، هیچ اعلان یا نوتیفیکیشنی برای گیرنده‌ی پیام فرستاده نمی‌شود؛ و در حقیقت، گیرنده متوجه ویرایش یا حذف پیام دریافتی‌اش نخواهد شد.

دلیل فرهنگی - اجتماعی:
- برقرار بودن امکان حذف و ویرایش پیام برای مدت طولانی، مسؤولیت‌ناپذیری و بی‌دقتی را ترویج می‌دهد. در حالی‌که وجود محدودیت برای این امکان باعث شود افراد در انتخاب کلمات برای بیان مقصودشان، دقت بیشتری داشته باشند.

با در نظر گرفتن این ملاحظات، یک محدودیت زمانی برای حذف و ویرایش پیام‌ها به شرح زیر در نظر گرفته شده است:
- امکان «حذف» و «ویرایش» در چت شخصی تا ۹۶ ساعت امکان‌پذیر است.
- در گروه، پیام‌ها تا ۹۶ ساعت توسط «ادمین گروه» و «ارسال‌کننده‌ی پیام»، قابل حذف و ویرایش است.
- در کانال‌، ویرایش پیام تا ۹۶ ساعت امکان‌پذیر است اما حذف پیام‌ها محدودیت زمانی ندارد.
- ویرایش پیام در فضای ابری تا ۹۶ ساعت امکان‌پذیر است، اما حذف پیام محدودیت زمانی ندارد.
3 سال پیش
دریافت سروش پلاس